:: Home :: XML ::

یکشنبه، خرداد ۲۱، ۱۳۸۵

اولین بازی ایران

تا ساعاتی دیگر بازی بین دو تیم ایران و مکزیک آغاز خواهد شد . به شدت اضطراب دارم ... وای چقدر خوب میشه که ایران این بازی رو ببره . با یک برد کار ایران برای صعود خیلی راحت خواهد شد
واقعا این یک ماهی که جام جهانی هستش من خیلی حال می کنم و اصلا دوست ندارم از خونه بیرون برم . و تا به حال هم تمام بازی ها رو دیدم . قشنگ ترین بازی ها هم تا الان بازی آلمان - کاستاریکا و آرژانتین - ساحل عاج بوده و کسل کننده ترین بازی هم بازی انگلیس - پاراگوئه بوده که اصلا خوشم نیومد
امیدوارم که بتونیم با یک بازی زیبا و قشنگ مکزیک رو شکست بدیم
من اگه بخوام بازی امروز رو پیش بینی کنم میگم که بازی 1 - 1 یا 2-2 تموم میشه
با آرزوی موفقیت جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی برم یه ذره دری بخونم که امتحانات نزدیک است

Posted by fazel28 at ۳/۲۱/۱۳۸۵ ۰۳:۱۴:۰۰ بعدازظهر::


0 Comments:

ارسال یک نظر

<< Home

 
 

 Copyright © 2009      Designed: Noqte.com