:: Home :: XML ::

چهارشنبه، مرداد ۱۱، ۱۳۸۵

بعد از مدتها

چیزی که مسلمه اینه که من یک وبلاگ نویس واقعی نیستم . چرا که یک وبلاگ نویس واقعی اینقدر با تاخیر نمی نویسه . و من از این
بابت معذورم . هر چند خوب می دونم که اینجا خیلی بازدید کننده نداره . و من فعلا بیشتر برای خودم مینویسم
دلیل با تاخیر نوشتن من هم اینه که ما ان شا الله چند روز دیگه عازم ایرانیم . وخوب فعلا این چند روزه سرم خیلی شلوغه و مشغوله جمع و جور کردن کارها و امور خودم هستم .
خوب مسئله ای که این چند روز ذهن منو به شدت مشغول کرده مسئله لبنان هستش . این صهیونیست های همیشه ظالم و ستمگر 2 3 روز پیش یک روستایی رو به نام قانا مورد هدف قرار دادند و بمباران کردند . حدود 57 نفر شهید شدند که از این تعداد 27 نفر اونها کودک و بچه بودند ... خدای من . چطور ممکنه اینقدر بی رحمی .
از صبح اون روز مشغول پیگیری اخبار از شبکه های العالم/الجزیره/بی بی سی /یورو نیوز و شبکه خبر خودمون بودم . مردم خشمگین لبنان مقر سازمان ملل در بیروت رو تصرف کردند و شبکه الجزیره مستقیم و از نزدیک داشت این حادثه رو نشون میداد . ان شاالله حزب الله مثل همیشه با توکل بر خدا و درایت سید حسن نصرالله و صد البته حمایت مردم لبنان در این جنگ و نبرد پیروز و سربلند خواهد شد .

Posted by fazel28 at ۵/۱۱/۱۳۸۵ ۰۱:۳۹:۰۰ بعدازظهر::


0 Comments:

ارسال یک نظر

<< Home

 
 

 Copyright © 2009      Designed: Noqte.com