:: Home :: XML ::

دوشنبه، آبان ۰۶، ۱۳۸۷

آشتی - فوتبال - تنبلی

اینکه چرا بعد از مدتها با وبلاگم آشتی کردم بحثی بس طولانی ... اما اگر بخواهم به صورت خلاصه بگم باید عرض کنم خدمت شما که بنده 2 سال پیش یه دامین خریدم به مدت یک سال(اجاره کردم). اما حقیقتا نمیدونستم باید چیکار کنم . این بود که وبسایت سابق ما همینطوری دست نخورده باقی ماند و ما هم که فکر میکردیم خیلی میدونیم به طرز اسفناکی به ذوقمون خورد و بیشتر از همه دلم به 30 40 هزار تومانی که به آشغالدونی ریختیم سوخت . البته ناگفته نماند که در آن یک سال خیلی سعی کردم یاد بگیرم ولی چون خودخواه بودم و از کسی راهنمایی نمیخواستم ضرر کردم ... این بود که اون سال اونطوری شد و ما هم توی ایران حوصله وبگردی نداشتیم(با اینترنت 56 کیلویی) پس بیخیال وبنویسی هم شدیم . حالا که اومدیم این ور آب امیدوارم که حداقل توی همین بلاگر حوصلمون بگیره که بنویسم . شما دعا کنید ...
راستی پرسپولیس هم 3-2 دیروز برد . نتونستم ببینم متاسفانه . اما خبر خوبی بود... استقلالی ها هم امروز باز دارند. در مقابل پیکان قزوین(ما چاکریم) . فکر کنم بازی مساوی شه . البته این بهترین حالت برای قرمزهاست ...
آب و هوای شهر ما هم امروز ابریه و چنگی به دل نمیزنه . 2 روز تو خونه ام و بیرون نرفتم ... واقعا تنبل شدممممممممم

Posted by fazel28 at ۸/۰۶/۱۳۸۷ ۰۱:۱۱:۰۰ بعدازظهر::


0 Comments:

ارسال یک نظر

<< Home

 
 

 Copyright © 2009      Designed: Noqte.com